Over Refresh

April 2011, een mooie, heldere donderdag waarop een fris windje waait. Een peinzende persoon zit aan een tafel zich af te vragen wat de hedendaagse lokale ondernemer bezighoudt op deze mooie dag.

Is hij bezig met de omzet van vandaag, morgen en de rest van de week? Loopt hij het vuur uit zijn schoenen om te voldoen aan zijn verwachtingen om zijn lokale onderneming draaiende te houden? Heeft hij eigenlijk wel een website? Eens even kijken…

Na enkele websites bekeken te hebben of heel hard gezocht te hebben op ‘wereld wijde web’ maar niets aangetroffen te hebben wat lijkt op een website, is het duidelijk… Er is nog veel werk te verzetten! Immers, online aanwezigheid kan niet alleen een stimulans geven op internet door bijvoorbeeld offerte-aanvragen voor de plaatselijke houthandel, maar ook kan dit weer extra bezoekers trekken naar de plaatselijke slagerij. Elk volgens een eigen internet marketing strategie. Want, alleen een mooie website is niet genoeg…

Het gaat ook om het behalen van extra bezoekers naar de website! En het liefst wel zo relevant mogelijk. Hier kan Refresh Online Marketing & Webdesign een bijdrage in leveren. Van het bouwen van een website tot het behalen van bezoekers door o.a. een hoge positie in Google door zoekmachine optimalisatie, te adverteren in Google met Google Adwords, jouw klanten kennis te laten maken met het bedrijf of aanbiedingen via e-mail marketing. Dit zijn in een notendop enkele methoden die Refresh Online Marketing & Webdesign inzet om jouw website succesvol te maken.

0
blogberichten
0
jaar ervaring
0
tevreden klanten

Paul Spikmans

Mijn naam is Paul Spikmans. In april 2011 heb ik Refresh Online Marketing & Webdesign opgezet, enerzijds vanuit de vraag vanuit diverse MKB-ers om hen te helpen bij Online Marketing en anderszijds omdat vooral die MKB-er veel meer rendement zou moeten kunnen halen uit zijn website en online marketing middelen die er nu zijn. sNaast de diensten die ik lever, schrijf ik ook geregeld artikelen over Online Marketing. Deze worden o.a. gepubliceerd op Marketingportaal.nl en uiteraard in het daarvoor bestemde gedeelte binnen deze website. Ik heb reeds 8 jaar ervaring binnen online marketing. Wat begon met een afstudeeronderzoek Commerciële Economie, is nu uitgegroeid tot ruime ervaring met de diensten die ik kan leveren.