Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Er zijn twee manieren om in de resultaten van Google terecht te komen. Dat is enerzijds via het inkopen advertenties, oftwel Google Adwords / SEA, waarbij je een bedrag betaalt voor elke klik op een advertentie van jou. Daarnaast is er ook nog zoekmachine optimalisatie (SEO) in het organische gedeelte van Google. Dit vereist wat meer tijd en moeite en levert op de langere termijn betere resultaten op voor jouw website. Meer en relevante traffic!

Zoekmachine optimalisatie bevat meerdere onderdelen

Wanneer Refresh Online Marketing & Webdesign jouw website bouwt, wordt er altijd gezorgd dat daarin de optimalisatie voor Google wordt meegenomen. Echter het ranken van je website, is een continue bezigheid. Dat zegt het woord optimalisatie eigenlijk al. Er is altijd ruimte voor beter! Enkele onderdelen die uitgevoerd worden voor het hoger ranken in Google via zoekmachine optimalisatie zijn onder andere het inrichten van Social Media, linkbuilding en in-page optimalisatie.

Refresh Online Marketing & Webdesign kan de complete SEO strategie voor je uitvoeren, waarbij gezamenlijk wordt bepaald wat de zoekwoorden zijn waarop jij je met jouw website op wilt focussen en dus waar jij bezoekers uit wilt gaan halen naar je website. Refresh Online Marketing & Webdeign zal zal op regelmatige basis de resultaten terugkoppelen.

Wil je alvast wat meer lezen over zoekmachine optimalisatie, lees dan eens onderstaande artikelen:

[toggle title=”Laatste marketing artikelen over zoekmachine optimalisatie”]
  • 3 tips om je lokale vindbaarheid te vergroten - Local SEO is een zeer opkomend onderdeel van “gewone” of “klassieke” SEO. Het houdt zich bezig met het vindbaar maken van ondernemingen voor zoekwoorden met een zogeheten “lokale intentie”. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een bakker, kapper, hovenier of tandarts.
  • Bottlenecks vinden in je landingspagina’s - Tijd voor even een stukje Google Analytics! Weet jij welke pagina’s de belangrijkste landingspagina’s zijn vanuit Google? En weet je dan hoe deze scoren, want misschien kunnen ze wel beter! Hier even een praktische handleiding hoe je allereerst deze pagina’s opspoort en daarna hoe je achterhaalt of deze pagina’s wel zo goed scoren. En, uiteraard, […]
  • Hoe zorg ik voor een goede bedrijfsvermelding op Google? - Als ondernemer kan je je website op verschillende manieren binnen Google op de organische sectie terecht laten komen. Allereerst is daar de zoekmachine optimalisatie van de website, waarbij je door je website goed in te richten en linkbuilding toe te passen binnen de ranking van Google terecht komt. Naast de organische ranking van de website, […]
[/toggle]

Meer weten? Of wil je eens naar je huidige website laten kijken vanuit het zoekmachine optimalisatie perspectief? Neem gerust contact op met Refresh Online Marketing!

Naam (verplicht)

Bedrijfsnaam

Emailadres (verplicht)

Onderwerp

Vraag

captcha